Kelibat bayang hitam dalam keadaan mengerunkan buat Nabila Huda fobia terus menangis tanpa henti cetus kebimbangan ramai. Dia buat perkara ini buat ramai tak sangka sampai begitu sekali yang dibuatnya

Aktres Nabila Huda, 36, tidak dapat mengawal perasaan takut selepas rumahnya didatangi seorang individu yang mencurigakan. Menurut Nabila atau lebih mesra disapa Abil, ketika kejadian berlaku dia keseorangan tanpa suami, Mohd Izwan Johar dan anak perempuannya, Keisha Laila. “Korang! Weh serius la weh. Saya tak tahu. Saya macam nampak orang kat balkoni. Saya tutup lampu lepastu saya dengar sesuatu. “Dah la suami saya tak ada, Keisha tak ada. Saya nampak macam ada.. “Weh tak kelakar! Macam mana ni weh? Pintu kunci tak?” kongsinya menerusi Instagram Stories sebentar tadi. 

Tambah pelakon drama Kamar Kamariah, dia merasakan bayangan yang dilihat itu adalah individu cuba memasuki rumahnya. “Macam nampak tadi ada bayang hitam kat luar. Macam besar. Dia pakai baju warna hitam. Saya tak tahu hanya nampak bayang. “Takkan individu tersebut? Saya rasa sangat takut. Weh macam mana ni weh? “Weh saya takut. . Saya takut,” katanya sambil nangis teresak-esak.

Cemas! Nabila Huda menangis ketakutan di IG cetus panik rakan selebriti – “Macam nampak ada bayang hitam kat luar!”

Video memperlihatkan pelakon Nabila Huda menangis dalam ketakutan yang dikongsikan di Instastory miliknya undang kebimbangan dalam kalangan warganet dan rakan selebriti. Menerusi video tersebut, Nabila atau lebih mesra disapa Abil tidak dapat mengawal perasaan takut apabila mendapati rumahnya dipercayai didatangi individu yang mencurigakan. Menurut pemilik nama Nabila Huda Suhaimi, 36, dia ternampak bayang individu berbadan besar memakai serba hitam ketika suaminya, Mohd Izwan Johar dan anak perempuannya, Keisha Laila tiada di rumah.

“Korang! Weh serius la weh. Saya tak tahu. Saya macam nampak orang kat balkoni. Saya tutup lampu lepastu saya dengar sesuatu. Dah la suami saya tak ada, Keisha tak ada. Saya nampak macam ada… weh tak kelakar! “Macam mana ni weh? Pintu kunci tak? Macam nampak tadi ada bayang hitam kat luar. Macam besar. Dia pakai baju warna hitam. Saya tak tahu hanya nampak bayang. “Takkan pencuri? Saya rasa pencuri. Weh macam mana ni weh? Weh saya takut gila. Saya takut,” kata Nabila sambil menangis teresak-esak.

Tolong jangan buat benda gimik macam ini. Aku serba salah kalau aku tak bantu kau.

Sehingga kini, anak kepada penyanyi rock Amy Search itu tidak memuat naik sebarang kenyataan atau maklumat selanjutnya mengenai apa yang berlaku kepada dirinya. Dalam pada itu, pelakon Datuk Fizz Fairuz menerusi laman Instagram meluahkan rasa Fizz atau nama sebenarnya Fairuz Zainal Abidin, 41, berkata dia tidak mengetahui sama ada Nabila sekadar berlakon atau perkara itu benar-benar terjadi. “Ya aku tahu kau seorang pelakon yang hebat tapi benda-benda yang boleh buat sakit jantung kawan-kawan ini memang lagi hebat. Benda itu lakonan atau kenyataan kami tak tahu. “Yang kami tahu kau kawan baik aku tau! . Tolong jangan buat benda gimik macam ini. Aku serba salah kalau aku tak bantu kau. “Aku berlari balik rumah bila Almy Nadia beritahu ada orang masuk rumah kau… faham tak perasaan aku sekarang cik Abil… terima kasih sangat,” kata Fizz.

Nenek pergi menghadap Illahi, Nabila Huda sakit dada

Pelakon Nabila Huda meluahkan isi hatinya yang bersedih di atas ketiadaan neneknya yang pergi menghadap Ilaahi pada 6 Mei lalu menerusi hantaran di Instagramnya.Nabila Huda Suhaimi, 36, berkata, ketiadaan tersebut merupakan perkara yang tidak dapat dibayangkannya kerana dia telah dibesarkan oleh neneknya itu dan adalah nenek sebelah ibunya, Faridah Fadzi. “Hari ini, Abil nak luah perasaan dengan kamu semua. Dalam hidup kita mesti ada perkara yang paling kita takut. Macam Abil, Abil paling takut dengan kehilangan. Abil tak pernah melalui kehilangan dalam hidup. “Tapi hari ini, Abil kehilangan nenek Abil. Dia pergi jam 7 tadi. Dia lah nenek yang jaga dan membesarkan Abil dari kecil.

Nenek dah tiada. Perkara yang paling Abil takut dalam hidup terjadi hari ini,” tulisnya. Nabila Huda.. Menerusi hantaran yang sama, Nabila Huda menyatakan dirinya sangat terkesan dengan perkara tersebut sehingga mengalami sakit dada. “Dada rasa sakit macam perasaan tak lepas. Abil tengah cuba untuk memahami keadaan ni,” katanya. Hantaran berkenaan telah dibanjiri komen daripada rakan artis dan juga pengikut Nabila Huda yang menitipkan doa untuk . “Takziah kepada awak dan keluarga. Semoga ALLAH tempatkan dalam kalangan orang yang dikasihi-Nya,” komen Anis Nabilah. “Salam takziah Abil, awak mesti kuat!” komen Zaharz Bubu.