Mengejutkan Tuju yang merupakan salah seorang ahli kumpulan K Clique membuat satu pengakuan tentang hubungannya dengan seseorang ini. Ini yang didedahkannya.

Anggota kumpulan K-Clique Tuju mengejutkan peminatnya apabila membuat pengakuan sudah berkahwin dengan penyanyi rap wanita, Loca B. Tuju menerusi foto di ruangan Insta Story miliknya mendedahkan status mereka dengan ayat paling ringkas. “I love you my wife” tulisnya. Coretan itu juga dilengkapkan dengan foto Tuju bersama Loca B yang kini sedang hamil.


Manakala menerusi akaun Instagram Loca B pula, penyanyi itu sudah mula mendedahkan bahagian perutnya dengan memuat naik beberapa gambar seakan-akan memiliki ‘babybump’. Ternyata pendedahan itu membuatkan peminat mereka terkejut kerana rata-ratanya menyangka pasangan ini belum mendirikan rumahtangga. Bagaimanapun, Tuju dan Loca B menerima ucapan tahniah daripada peminat mereka.

“La dah kahwin ke dorang ni baru tahu,” komen @blesseyra. “Happy anniversary Loca B dan Tuju semoga jodoh korang kekal hingga ke Jannah dan sentiasa di lindungi oleh Allah,” doa @aienputri_. Terdahulu, Loca atau nama sebenarnya, Hani Azali pernah membuat pengakuan dikasari sehingga anggota badannya lebam, namun menarik semula dakwaan terbabit tidak lama selepas pengakuan tersebut dibuat di media sosialnya.

Sumber: Gempak

Tular video Tuju K-Clique dituduh buat hal, Loca B jelaskan perkara sebenar- “Ramai sangat cakap tak guna otak!”

SEBUAH video pendek memperlihatkan seorang anggota kumpulan K-Clique iaitu Tuju seolah-olah mengkasari seseorang individu ketika di sebuah acara menjadi tular di laman sosial. Video berdurasi lima saat yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter @Redjuan memberitahu penyanyi lagu Merais itu cuba menyrang seseorang individu selepas berlaku provokasi.

Menerusi video tersebut juga, kelihatan beberapa pengawal keselamatan yang mengawal ahli kumpulan itu cuba menghalang tindakan Tuju. Ciapan yang dimuat naik pada malam Jumaat itu mendapat lebih 3,000 ulang siar dan 2,000 tanda suka. Tidak berdiam diri, Tuju atau nama sebenar Muhammad Azree Shah Awang Zambri, 24, menerusi Twitter menjelaskan video yang tersebar itu satu fitnh terhadap dirinya. Dia juga mendoakan individu berkenaan supaya sedar apa yang dilakukan itu satu kesalahan dan berdosa.

“Assalamualaikum, minta maaf saya awal awal, kepada semua yang melontarkan kata-kata seperti mereka tahu apa yang berlaku dan ia tidak betul. “Simple, aku doakan semoga kamu sedar dan selamat, selebihnya itu urusan kamu dengan yang di atas, ” ujarnya. Dalam pada itu, kekasih kepada Tuju iaitu penyanyi rap Loca B atau Hani Azali pada Sabtu menjelaskan kejadian sebenar yang berlaku ketika itu.

Menurut Loca, video yang dimuat naik oleh pengguna laman sosial itu telah memberi persepsi buruk kepada kumpulan itu. “Dia hanya ingin melepaskan diri daripada pengawal. Dia nak tengok apa yang berlaku. Berapa saat punya video klip konklusikan jadi tak baik. “Bukan ada geng boleh la, tapi kau sibuk nak sebar benda tak betul, ” ujarnya. Loca berkata, dia berasa kesal dengan segelintir warganet yang melontarkan kata-kata kesat tanpa berfikir panjang.

Sumber: Mstar