Setelah lama menjalani kehidupan rumah tangga. Kini isteri Jehan Miskin umumkan berita gembira kepada semua menerusi laman Instagramnya. Rupanya ini yang terjadi.

Setelah lapan tahun menjalani kehidupan berumah tangga bersama, isteri kepada pelakon, Jehan Miskin disahkan hamil. Berita gembira tersebut dikongsi oleh Jehan sendiri menerusi akaun Instagramnya. Tahniah! Jehan Miskin dan isterinya iaitu Julie Camelia Rhee memuat naik foto ‘scan’ bayi serta menulis kapsyen gembira di atas kurniaan rezeki tersebut. Menurut Jehan, isterinya bakal bersalin tahun hadapan. Julie pula memberitahu dia tidak sabar melalui fasa teruja, malu dan gembira sewaktu dalam proses mengandung ini. Tambahnya, dia dan suami tidak menyangka mereka bakal menjadi ibu dan ayah. Rata-rata peminat mengucapkan tahniah buat Jehan dan isterinya. Jehan Miskin dan isterinya berkahwin sekitar Mei 2013 dan isterinya merupakan warganegara Korea Selatan.

Sumber: Jehan Miskin, Oh Bulan

Pertama Kali Kenal, Isteri Sangka Jehan Miskin Penganggur

KUALA LUMPUR: Isteri Jehan Miskin iaitu Julie Camelia Rhee, menyangka bahawa aktor itu tidak mempunyai sebarang pekerjaan ketika di awal perkenalan mereka. Julie, 29, yang mengenali Jehan, 34, di sebuah gimnasium di ibu kota berkata, rasa segan untuk bertanya mengenai karier Jehan membuatkan wanita berasal Korea itu mengandaikan sendiri pekerjaan aktor itu, sehinggalah pada temu janji kedua, dia baru tahu status suaminya sebagai selebriti.

“Pada awal perkenalan kami, Jehan yang menegur saya dahulu dan apabila saya tanya tentang pekerjaannya, dia senyap dan tidak memberikan apa-apa jawapan. “Jadi saya anggap dirinya sedang menganggur, manalah tahu dia sensitif tentang perkara itu. “Bagaimanapun, pada temujanji kedua kami, saya berasa pelik apabila dia sering didatangi orang yang mahu bergambar dengannya dan masa itu barulah dia cakap yang dirinya seorang pelakon,” katanya.

Julie dan Jehan ditemui selepas majlis minum petang pada hari pernikahan mereka di Carcosa Seri Negara, di sini, Sabtu. Julie yang bekerja sebagai pengurus majlis itu sudah menetap di sini sejak enam tahun lalu dan katanya, dia serasi dengan suasana budaya masyarakat di sini selain selesa menetap di negara ini. Pasangan itu telah diijabkabul oleh Pendaftar Perkahwinan dan Rujuk Orang Islam Wilayah Persekutuan, Mohd Sahirman Ahmad dengan mas kahwin sebanyak RM12,000 tunai pada pukul 2.40 petang.

Jehan pula berkata, selepas tiga tahun mengenali Julie, dia sudah mula merasakan wanita itu adalah calon isteri yang diinginkannya dan telah melamar Julie pada tahun lalu di Menara Seoul, Korea. “Julie seorang yang sangat sederhana dan penyabar, malah saya dapat menjadi diri saya apabila bersamanya dan kami saling memahami antara satu sama lain.

“Sebelum ini saya pernah berkata pada ibu yang saya tidak akan berkahwin selagi tidak jumpa wanita yang sesuai. Alhamdulillah akhirnya saya berkahwin juga dengan wanita pilihan sendiri, seorang gadis Korea pula,” selorohnya. Sementara itu, pasangan itu tidak merancang untuk mendapatkan zuriat dengan segera dan menyerahkan perkara itu kepada takdir. “Kami tidak merancang untuk mendapatkan anak dalam masa terdekat ini, tetapi kalau ada rezeki, adalah,” ujar Jehan.- MSTAR